کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317881 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آسیب پذیری در حساب های کاربری موتورهای تسلا

tesla1

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، حساب‌های کاربری موتورهای تسلا تنها با رمزهای عبور ساده حفاظت می‌شوند درنتیجه برای هکرها بسیار ساده است تا به طور بالقوه ماشین‌ها را ردیابی کرده و قفل آن‌ها را باز نمایند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، صاحبان موتورهای تسلا باید هنگام سفارش ماشین خود، یک حساب کاربری را بر روی سایت teslamotors.com ایجاد نمایند و سپس با استفاده از همان حساب کاربری می‌توانند تا با استفاده از برنامه‌های iOS از راه دور درهای ماشین را با نمایند، سقف ماشین را باز و بسته نمایند و مکان ماشین خود را پیدا کنند.

یک محقق امنیتی با نام Nitesh Dhanjani در وب سایت خود نوشت: با وجود دسترسی به ویژگی‌های مهم ماشین، این حساب کاربری تنها توسط یک رمز عبور ساده با حداقل پیچیدگی مانند حداقل طول شش کاراکتر و استفاده از حداقل یک شماره یا یک حرف حفاظت می‌شود.

این محقق امنیتی اضافه کرد که به نظر نمی‌رسد که سایت موتور تسلا دارای خط مشی‌های امنیتی در خصوص ورود نادرست به حساب کاربری داشته باشد که باعث شود جلوی حملات حدس زدن رمز عبور توسط brute force را بگیرد.

با این وجود حملات brute force تنها یکی از تهدیدات بالقوه است. حساب‌های تسلا هم چنین می‌توانند هدف حمله بدافزار یا حملات سرقت هویت قرار بگیرند یا اگر صاحب ماشین از یک رمز عبور در چندین سایت استفاده کرده باشد می‌توانند.

در معرض خطر نشت رمز عبور قرار بگیرند. به علاوه در صورتی که پست الکترونیکی مرتبط با حساب تسلا در معرض خطر قرار بگیرد، یک مهاجم به سادگی می‌تواند رمز عبور این حساب را تغییر دهد.

این محقق امنیتی معتقد است که موتورهای تسلا باید در خصوص حفاظت از رمزهای عبور اقدامات امنیتی بیشتری را به کار گیرد و هم چنین صاحبان این موتورها باید اقدامات احتیاطی را در خصوص حملات امنیتی بالقوه در نظر داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20145 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1393/01/18 تعداد مشاهده: 1852
سافت گذر